Kradzież tożsamości


Myślę, że przyczyną ich represji mogła być kradzież tożsamości. Pochodziłam z porządnej rodziny, przede wszystkim kończyłam studia magisterskie na SGH.

Przed 2003 r skradziono mi dokumenty. Wyrabiałam nowe formularze i są błędy w datach.

Może po numerze mojego albumu powinni sprawdzić czy SGH komuś innemu mojego magistra nie wydał.

Prześladują mnie w miejscu zamieszkania, czyli chcą żebym się przeprowadzała i żyła w otoczeniu ludzi, którzy mnie nie znają.

Jeśli nikt mnie nie zna to mogą mnie zabić, ktoś inny może udawać mnie, oni są zdolni do wszystkiego.

Jestem ofiarą zbrodniczego eksperymentu. Opisuję historię eskalacji ich działań.

2 uwagi do wpisu “Kradzież tożsamości

  1. Chcą abyś się przeprowadzała gdzie cie nie znają powód jest prosty.
    Kłamstwo i fałszerstwo ich musi wygrac bo za kogoś pieniądze brać muszą.
    Główny cel jest to wrabianie czlowieka a w papierach piszą rzekoma operacje dochodzenie.
    Istny syf z życia człowieka robią zupełnie beż sensu
    Sens tylko jest w wyprowadzanych pieniądzach z pieniędzy operacyjnych na danej sztuce nie człowieku sztuce bo dla nich się nie liczy ludzkie życie i byt kasa i statystyki bo na świecie musi się coś dziać.po to używają interfejsu mózg komputer I sztucznej inteligencji by wrabiac zabierając po trochę wszystkiego co człowiek się całe życie uczył.
    Pozdrawiam Pani Agato

    Polubienie

Dodaj komentarz