Policja nie przyjęła zgłoszenia na stosowaniu tortur psychotronicznych


12 listopada 2022 r. rano byłam na Komisariacie Policji Warszawa – Białołęka i zgłosiłam, że zorganizowana grupa osób przy użyciu zdalnych technologii nęka mnie elektronicznie w moim własnym mieszkaniu. Ich represje ja określam jako celowe poddawanie mnie torturom psychotronicznym. Powiedziałam Policjantowi, że ostatnio nasilili ataki i badanie krwi na pewno potwierdziłoby ponadnormatywne napromieniowanie.

Policjant, który ze mną rozmawiał notował podczas rozmowy. Poinformował mnie, że w związku z moim zgłoszeniem ktoś z Policji ze mną się skontaktuje i będą podejmowane dalsze czynności.

Policja nie skontaktowała się ze mną, więc 13 marca 2023 r. przesłałam skargę do Komisariatu Policji Warszawa-Białołęka. Pomimo skargi Policja nie podjęła działań w zgłoszonej sprawie, a represje sprawców ciągle trwają i ostatnio się nasiliły z powodu święta katolickiego Oktawy Bożego Ciała.

Policja nie udzieliła mi odpowiedzi pisemnej, nie wiem dlaczego odmawia zajęcia się sprawą, nie mogę odnieść się do argumentów Policji, ponieważ ich nie znam. Brak pisemnej odmowy Policji powoduje, że nie mogę odwołać się, bo odwołać można się tylko od pisma procesowego.

8 czerwca 2023 r. napisałam skargę na Komisariat Policji Warszawa-Białołęka do Wydziału Kontroli Komendy Stołecznej Policji. Czekam na odpowiedź Komendy Stołecznej Policji.

Policja potwierdziła, że mam czipy

4 uwagi do wpisu “Policja nie przyjęła zgłoszenia na stosowaniu tortur psychotronicznych

  1. Pani Agato nie ma czipów sprzęt służy do łapania siatek przestępczych więc ich nie potrzeba a więc jeśli pani to pomoże lekarze u mnie wykluczyli implanty a wykryłem coś co to potwierdza że ich nie ma.
    To że jest to satelitarne to pani napewno wie.
    Po numerze tel po geolokalizacji jest nakierowywane odpowiednio by zdobyć biokod mózgu.
    Stąd technologie mózg mózg które da się podłączyć.
    Podpowiem tylko jedno że nie tylko z naszych wspomnień jest korzystane.
    Na nas jest tylko zwalana wina zdjęcia pochodzą również od osób 3cich.
    Nami się tylko uwiarygadniaja bo ciągną pieniądze za operacje.
    Policja raczej nie przyjmie zgłoszenia z racji takiej że w tym siedzą.
    Na moje taki sprzęt ma cbsp,WTO u nas bynajmniej to wojewódzka.
    Tak mnie doprowadziło śledztwo.
    Miałem kolegę który już nie żyje w kryminalnym on by mi podpowiedział.
    Pani Agato wierzę w to że jest pani dobra osóbka i jest pani wrabiana jak i ja.
    Proszę sobie poczytać na temat technik operacyjnych i kto je może prowadzić.
    Zwykła KPP raczej nie ma o tym pojęcia bo nie mają sprzętu takiego.
    Mogą to również prowadzić byli funkcjonariusze ale każda sytuacja ma inny układ musi pani powęszyć.
    Nie wiem skąd pani jest i raczej więcej nie podpowiem.
    Co mogę podpowiedzieć że sąsiedzi mogą mieć układ z tym z tego względu proszę zakupić sobie szerokopasmowy skaner czestotliwosci.
    Jeżeli wykryje pani pasmo państwowej policji to ich pani ma.mmusi pani zdobyć tabele czestotliwosci.policji.
    I zwrócić uwagę na to co mówią sąsiedzi lub najbliższe otoczenia ale trzeba uważać z racji wykorzystania osób niewtajemniczonych bo to nasza uwaga w tym momencie jest przekierowana.
    Z racji tego że jest to aktywowane głosem proszę się przysłuchać.
    Trzymac się cieplutko i się nie poddawać zgłaszać aż wkoncu ktoś się tym zajmnie i nie wierzyć co piszą na grupach że względu wrabiania i pomocy niszczeniu mózgu.
    Najlepiej niereagowac choć jest trudno .a i zapomniałem o jednym sprzęt może być wynajęty i proszę zwrócić uwagę na prąd gdzie jest wyłączany i jak się pani czuje ale uważać.
    Trzymac się i nie poddawać.i pisma kierować do agencji bezpieczeństwa wewnętrznego lub do stołecznej wydział do walki z terrorem kryminalnym a przed tym upewnić się w sądzie okręgowym czy nie toczy się jakiekolwiek postępowanie jeżeli nie to nic na panią nie mają a to jest zemstą.zalatwiana bo mają układy.
    Przez te układy i tortury leze kolejny raz w szpitalu.
    Trzymac się i się nie poddawać i nie wierzyć i nawet nie czytać co piszą na grupach że względu przekierowania wiązki elektromagnetycznej w różne części Polski do osób wytyczonych przez skorumpowanych funkcjonariuszy.
    Którzy zgodę wyrażają sami aby w tym uczestniczyć.

    Polubienie

      • Pani Agato a robiła pani tomograf lub rezonans proszę zrobić.
        Proszę im napisać że ma pani podejrzenia ciała obcego w organizmie.oczy też.
        Nano nici nanokropki w formie roztworu transparentne będzie też widać.
        Z racji tego że działa to poprzez oczy bo oczy podatne są na promieniowanie elektromagnetyczne I jest to pierwsza częścią mózgu na wierzchu I poprzez oczy następuje włamanie i Wyłamanie kodu genetycznego mózgu. W moim przypadku robiłem badania i obserwowalem otoczenie i do tego doszedłem.
        Też mnie dezinformowano i utwierdzano w tym że jest potrzebny implant niestety nasralem sobie tylko w papierach tymi utwierdzeniami i przekierowaniem uwagi.
        Straciłem mnóstwo czasu i pomogłem się tylko zblaznic każdy miał mnie za wariata.
        Usiadłem i tylko zacząłem myśleć i bardziej zagłębiać się w technologie.
        To co zrobili było tylko improwizacja by przytrzymac i zrobić krzywdę i dać zajęcie.
        „Samo przez się „zrobienie ” nakłaść do głowy zapisać przez system wyłamać kod mowy skatować ograniczyć świadomość pozatrzymywac naprzezabiac wspomnienia.
        Cuda na kiju pani Agato.
        Ledwie uszedłem z życiem wielokrotnie że mną już chyba zrobili wszystko a może jeszcze będzie niespodzianka nie wiem.
        Tyle wiem że komenda powiatową już się mną interesuje i tylko udając że nie wie jak zresztą zawsze udają że niewiedzą.Gdzies ok ponad 3lata temu zauważyłem.
        W pani przypadku ten policjant to człowiek nie mający pojęcia dla ściemy aby panią bardziej wkurwic.
        RNA stosują służby specjalne by zrobić uposledzonym to też wiem ale to nie jest to.
        I tortury nie są zdalne ponieważ wszystko jest ręcznie programowane i siedzą przy tym I zapisują te mordęgi w systemie zbierania informacji gdy coś się tylko powtórzy już jest reakcja inna na daną rzecz rozmowę itd.
        Robią tak by było nienormalne.
        Pozdrawiam

        Polubienie

Dodaj komentarz